ajattelin, että laitanpas lenkkarit jalkaan tuonne ulos mennessäni. sen jälkeen kun palasin niin ajattelin, että ei persia kun tarvii kaikkea kestää. heti hullut rakot varpaissa. miksi olette niin lähekkäin??

käytiin tänään siellä salilla repen kanssa, kun sen täytyi käydä sopimassa sen jäsenyyden siirrosta tähän kaupunkiin. se oli ihan hullun über mesta, tuntui että kaikki siinä aulassa katsoi päästä varpaisiin kauhean arvostelevasti. ei siis mitenkään positiivisella tavalla. pelottaa edes harkita sinne liittymistä.. mutta tahtoisin kovasti. se tosin maksaa. no menen kuitenkin maanantaina repen mukaan, kun sille varattiin niihin siirtohommiin joku aika (apua se on joku mies) niin jos kyselen siellä sitten asioista. on kyllä pirun kallista. jospa joku haluaisi sponssata.. 

niin toivoisin olevani kesäksi edes vähän lähellä sitä kuntoa, mitä olin viime kesänä. kehtaisi jossain liikkuakin ja tuntisi itsensä varmemmaksi. mua ehkä katottaisiinkin hyväksyvästi muuten kuin kännissä.

mut syöminen on vaan niin lohduttavaa


ps pariisin kevään uusi levy ilmestyi kai tässä nyt, kuunneltiin sitä pikkusiskon kanssa kun olin kotopuolessa. kuunneltiin ja mä neuloin eli kutesin jotain epämääräistä tekelettä. se on ihan sairaan hyvä. ihan oksettaa. ainiin mulla oli kanssa nimipäivät, sain kaakkua ja semmuista. värjäsin myös mun hiukset - ne on taas ihan mustat (tummanruskeat!!).. olisi ihan hyvin voinut ottaa astetta vaaleamman ruskean. mutta ei, pitää uskoa tuota mukulaa huoh