ensimmäinen työpäivä, tai oikeastaan työyö takana sitten vuoden 2009. ja tykkäsin!! ehkä se oli nyt mulle silleen vähän rennompaa, kun vaan istuin sielä takana ja sitten nousin kattomaan sellasen ovelle viennit ja muut hankalat paikat. se täti joka opetti mua oli tosi jotenkin suloinen! sellainen vähän vanhempi täti, muisti ne kaikki laatikot ulkoa ja mitä niihin tulee. huh! olin aika impressed. ja oli niin hauskaa kun se viiletti siellä ja ajeli fordillaan ihan täysii! sillä kesti vaan vajaa kaks tuntia siinä, kun mulle oltiin merkattu joku vajaa kolme. hmm. no mulla menee ainakin se kolme tuntia.. ei mua muu huoleta kuin se, että löydänkö oikeat tiet ja muistanko ne ovelle viennit oikein. hui! mut se täti toi mut kotsaan ja oli kiva ja jäi hyvä fiiwis :--)

oli jotenki kauheen jännää miten paljon on erilaisia sukunimiä ja teiden nimiä. musta se on jotenkin kauheen kivaa! kuulostaa ehkä hölmöltä, mut juu

pitäisi tässä jossakin vaiheessa mennä käymään tuolla salilla, kun saan ärrän kautta sieltä ehkä 50€ lahjakortin siis jos niitä riittää mullekin. en oikein tiedä hankinko kuukaudeksi reeniä vai jotain erillisiä tunteja, tanssi vois olla jees!

kesäkesäkesä. lehdissä mainostetaan kauhiasti kaikkea kesäisää, tulee kovasti siitäkin kesäiset oltavat. kesän sesonkimuumimukikin on tullut ja muzi oli kuulemma ostannu mulle sellaisen lahjaksi hihii!! tulispa jo tuet (kuitenki angstaa sieltä vielä jotain tai sit ne ei oo saanu sitä mun hakemusta kus ei oo vielkään tullu mitään postia) niin pääsisi vähän ostoksille. tarvisin vaatteita yy. ja mekon meidän juhliin!! ja jokku popot, varmaan korkkarit. jaaa ömm sitten pitäisi kaikkia tarjottavia hankkia sinne. miksi kaikki on nykyään niin kallista >: pitää vielä muistaa se keikkulippukin! abua