tänään cee soitti päivällä mun vielä ollessa turbaani päässä "ooks himas ai oot hyvä no tuun sit käymään!" ja kävi moikkaamassa tuossa alhaalla kera ihanien tuliaisten. sillä menee ilmeisesti tosi hyvin, työt alkaa hälläkin ja kaikkea. oli kiva nähdä niitä taas, toivottavasti pitää ne rillipilut pian mitä ollaan mietitty!

oonkin sitten muun ajan vain röhnöttänyt iholla -sarjan ääressä koneella ja pelannut kid icarusta jonka sain veljeltä (♥) synttärilahjaksi. nukuskellut, mussuttanut salaa mariekeksejä, palautunut viime öisestä työurakasta kaatosateessa. ja tänä yönä luvassa luultavasti toinen samanlainen. yhyy

ja varmaan sadatta kertaa oon tuijottanut tätä kirjoituseditoria ja miettinny, mitä sitä kirjottaisi. nyt kuitenkin aion kuitenkin tehdä sen, hnnnngh

reilun viikon aikana on tapahtunut jotenkin hirveesti kaikkea mun elämässä! jii tuli tapaamaan mua viime viikon keskiviikkona ja viihtyikin eiliseen asti. 20 vuotta tuntuu ihan sairaan paljolta, en oo enää teini. mä aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa, jiin kanssa. yhteissynttäripilut ärrän kanssa sujui mukavasti. työt alkoi enkä vielä tähän mennessä delannu. ja mitä kaikkea! apua

mä en oikeasti tiedä yhtään mitä kirjoittaisin. öääm. no tietty voisin ainakin hehkuttaa miten ihana jii on. sen kanssa on jotenkin tosi hyvä olla ja mulla on hauskaa sen kanssa. tykkään siitä hurjan paljon!! eilen tuntui tosi pahalta katsoa kun se astuu takaisin helsinkiin menevään junaan. hassua miten voi kiintyä toiseen niin paljon. nyt kun oon ilman jiitä täällä, oleminen tuntuu periaatteessa samalta vanhalta kakalta. tai oikeastaan ikävämmältä käydä joka aamu yksin nukkumaan ja herätä ilman sen käsiä ympärillä

mut sydämessä ei tunnu samalta. siellä tuntuu kivalta. ja tulevaisuus näyttäisi tosi somalta