perjantaina oltiin veen synttäreillä. mulla oli silleesti odotuksia illasta, koska siellä olisi kanssa yksi ihan mukavanoloinen jäbä.. veen luona heti jutskailtiin ja tsillailtiin ja lähdettiin siitä kapeen.yhdessä ravintolassa se jäbä halus sitten tanssia mun kanssa, niinpä me tanssittiin (ja huulehdittiin) loppuilta kaksin. pilkun ja vikan hitaan jälkeen se kysyi tyyliin meille vai teille. mun reaktio päässä oli sellain dude mitä vittua? ei tullut mieleenkään semmuinen minul. aika suoraa toimintaa. no sanon ettei sellainen sovi ja kerroin (tyhmänä) mun ja ärrän sopimuksesta.. mut ei se tuntunu pahastuvan. sitten pihalla hyvästeltiin toisemme ja lähdettiin eri suuntiin.
mua harmitti ihan sairaasti, olis pitänny sanua että voisin kyllä tulla nukkumaan sun kanssa tms. mutta koska vaistot käski olemaan ja sanomaan nono niin en niin tehnyt.

ja onneks en tehny
koska olin myös lauantai-iltana käymässsä siinä samaisessa ravintolassa kuin eilenkin ja siellä se jäbä oli selkä muhun päin, kiinni jossain tsikussa. ja hetken päästä ne myös vaihtoi limojansa siinä. tuntui aivan saatanan pahalta? yritin olla koko aika silleesti ettei se näkis mua. ettei sille olis sitten kiusallista. kerran tulin vessasta just sen jälkeen kun sekin tuli siitä vieresestä, mut ei se kattonu ku eteenpäin. hm. no yritin olla välittämättä koko jäbästä ja tanssin aan, ässän ja koon kanssa. siellä oli siis aan pupuliini briteistä (se oli oikein mukava, ihana aksentti ja supersiniset silmät!!). mut aa ei jaksannu kauaa tanssia ja piti mennä ulos. sit en voinu ajatella taas muuta kuin sitä jäbää ja miten se kähmi sitä tsikuaan siellä. sit ku ne oli uudestaan menossa tanssimaan sanoin, että käyn yläkerrassa. mutta vedinkin sen ostamani sienijuoman nopeesti huiviin ja lähdin meneen

vaeltelin himaan jossain random mestoissa. päässä pyöri ihan helvetisti kaikkee ja silti ei mitään. pysähdyin siihen ekalle sillalle istumana sellaseen syvänteeseen. istuin siellä aika kauan. olin ihan kauhian jäässä, koska oli vaan tuo kevättakki ja sellain keponen huivi eikä tumppuja, koska ne katosi mystisesti jonnekin perjantaina. kuuntelin puhelimesta musiikkia. sit siihen tuli yhdessä vaiheessa joku jani kuuselle mitä viddua. siinä sitten tuttavallisesti jauhettiin jotaa paskaa kun se kuusi ja epäkuusi. sit ku se oli lähdössä se kysy "meinaatko tappaa ittes?".. nauroin vaan ja sanoin, että no en nyt sentään. näytinkö siltä vai? no huhhu. kirjoitin tekstiviestejä itselleni selvittääkseni päätä. 

juu ei kunhan vain istun toivottavasti en tuu kipeeks on meinaan semmonen fiilis et joo. en ymmärrä miten jotkut jäbät vaan hakee pildee. kelaa ku ne sais niinku hela tiden jos ne haluis? silt samalta ihmiseltä jota ne rakastais. mut pitää vaan iskee jotain viattomia tytyjä jossaa vitun ravintolassa. mut eipä siinä. oon täs ja istun ja mietin. mietin et en kyl luota enää keneenkään varsinkaan baarissa. SIIS kun yleensä siellä vaan ilmeisesti pilden perään ollaan. voi luoja. en ymmärrä maailmaa. mikä helvetti mun pitäis olla??että mun hyväksyttäis. mitä vittua. sanon minä. siis sekin varmaan kelas et oon joku vitun helppo koska oon LÄSKI. pillu mikä pillu u know. eipä siinä. nyt tuli kylmä. pitäisikö lähteä kävelemään? täs on kyl ihan kiva istua. olisko pitäny mennä sinne toiseen ravintolaan äsken vaan istumaan. hmm. joo no nyt lähden varmaan menee. hyvästi miehet, hyvästi onni, hyvästi joka vitun rakkausasia. voi vittu.

ei. lähdin pois koska siellä oli se. ja se oli jonku ihmisen viattoman kanssa lirkuttelemassa. enkä jaksanu katsella sitä enää. oikeasti ihmiset mikä teitä vaivaa en kestä. nyt selviän tässä perkele. rise againstia kuunnellen. kohta lähden ehkä.miksei ketään pelasta minua?kylmä. vittu kun nyt vituttaa en tiedä. olis edes ne tumput. nyt kylmää helvetisti meinaan. haluun vaan nukkua pois tai jutella mun pupuliinien kanssa. en enää koskaan kato sitä yhtä fbstä. en koskaan voi vittu. mitä helvettiä mut oon onnellinen aan ja ällän puolesta. ne näyttää onnellisilta .pus pus t. t

sit pelkäsin siin mein tiellä, et siin kytiksellä oleva maija pysäyttäis mut kus hoipuin siihen malliin kotia