oikiasti, pännii niin paljon tuon ärrän asenne ja muutenkin arvot tai miten sitä nyt kuvailisinkaan. ihan jatkuvasti arvostelee ihmisiä. negatiivisella tavalla. nojoo, onhan hällä varaa sanoa kus on itse niin pieni, kaunis ja täydellinen.. mutta ei se ole kivaa saati sitten oikein. ei ollenkaan. yleensä arvostelun kohteina ovat ylipainoiset ihmiset. "tulee taas joku läskiohjelma.. mut nää on kivoja", "mä en tajuu miten joku voi päästää ittensä tohon kuntoon", "kohta meistäkin tulee tollasia", "ei vittu kato miten läski", "miten läskit oikein pystyy harrastaan seksiä", "noiden kädet ei ees mee toistensa ympäri kun ne halaa hahaha", "en vois liikkuu julkisilla paikoilla jonkun noin läskin kanssa" ja "mä en vois seurustella läskin kanssa" on tyypillisiä lausahduksia ärrän suusta. yleensä en kommentoi näitä millään lailla, oon vaan hiljaa. en jaksa alkaa saarnaamaan. joskus, kun menee överiksi älähdän vain jotain et dude oos ny tai elä viiti. ja jos sanoisin, että itse en ole yhtään niitä parempi niin tulisi vain sellaisia uguu sä oot ihana ja kaunis etkä läski -kommentteja. huoh. oon aina ollu pyöreä pienestä pitäen, nykyisin taas lihavuuden rajoissa varmastikin. onhan se kiva tietää ettei kaverit näe minua jonain suurena ihrakasana, mutta voisi olla jotain kunnioitusta edes. tai järkeä. tai jotain. eikä varsinkaan tarvitse tulla pilkkaamaan mun omia kavereita, jotka ovat muakin vähän isompia. aivan sairaan ilkeätä ja kamalaa. en koskaan uskalla sanoa mitään mitä ajattelen, koska flippaisin täysin ja varmaankin alkaisin itkemään kuten aina. voi luoja. tldr sattuu henkisesti tuollainen skitti, afkjsöksl 

läski on ruma sana. vihloo korvia aina kun kuulen sen

mä oon jotenkin niin iloinen mun uudesta piposta. se on sellainen tosi hieno, muistuttaa vähän moppia ja vessanmattoa. sitten siinä on sellainen tupsu päässä ja korvaläppäiset joissa roikkuu sellaiset palloset. se on niiiin hieno, kerrankin joku mun päähän sopiva. mulla on meinaan niin iso pää ettei oikein koskaan tuppaa mikään sopimaan. ulkonakin on kivua käpytellä, kun on se päässä! ihan hassua

tiskikoneen järjestys on mulle kauheen tarkka juttu. meinaan aina kilahtaa, kun joku laittaa ne sinne miten sattuu. jokaiseen tiskikoneeseen on olemassa joku tietty järjestys! jos ne laittaa sinne miten sattuu, niin ei lopulta mahdu paljua mittään. tarkkaa puuhaa se. jääkaapin kanssa sama juttu. menee hermot, jos tavarat siellä miten sattuu.. oonkohan vähän sekaisin. nojaa. keittiössä on muutenkin kiva pitää järjestystä ja siivoa, mutta viduddaa vaan kus joudun siivoamaan muiden jälkiä. äärimmäisen rasittavaa on se, jos tiskikoneessa on likaiset astiat niin jätetään käytetyt astiat lojumaan siihen pöydälle, pöydille tai tiskialtaaseen. eikö niitä voi laittaa suoraan koneeseen?? tai sitten sellaiset jutut mitä pitää pestä käsin niin pakko jättää siihen altaaseen tai pöydille lojumaan päiväkausiksi. nekin voisi edes saman päivän sisällä pestä.. yyhy

sain ensimmäisen rullan kudettua! one more to go. niin ja äiti lähtee torstaina kahdeksi viikoksi thaikkuihin, pakoon viiskymppisiään. ikävä. mutta hmm, mitähän sille keksisi lahjaksi..

vähän olisi kipiä olo