sunnuntai oli hyvä päivä

menin joskus puoli kymmenen aikoihin nukkumaan (muutaman tunnin koneen ääreen sammumisen jälkeen) ja heräsin jossain kahden maissa, muistaakseni. soitin jiille kus sovittiin että herätän ja se ei tykännyt :--( ja meni takaisin nukkumaan. menin vielä hetkeksi makoilemaan ja ennenku ärrä lähti jonnekin niin se tuli mun huoneeseen kysymään, mitä asiaa mulla oli. kun olin laittanu sille viestin, että asiaa. sitten kerroin että jii on tulossa tänne ja se vain hihkui ja hihitti ja oli hurjan innoissaan! huiui. kauhean somaa on myös se, että ärrän pupuliini vaikutti kovin mustasukkaiselta

oli ihan superlämmin ilma, partsilla +20 hii

sitten sain olla ihan yksin - otin pitkän sunnuntaisuihkun, tein kasvonaamion jne. lauleskelin, jammaillin ja käytin mun uutta persikkamandariinirasvaakin! se tuoksui oudosti mansikkapehmikseltä.. jonkun kuiteskii piti mennä pieleen, nimittäin sellainen keraaminen naalikorvakoru tippui kylppärin lattialle ja meni rikki nyyh

hymyilyttää edelleen niin kamalasti

viiden-kuuden aikoihin cee tekstasi, että voitaisiko mennä limonaadille tai jotakin. se tuli sitten hakemaan ja kiesittiin kapeen! oli kovasti ihmisiä liikkeellä, terassi täynnä. kauhiasti jotenkin "tsiigailua" havaitsin, mutta jostain syystä ei edes kinostellut. mentiin  public corneriin istumaan ja höpöttelemään limonaadin äärelle :--) oli oikein mukavaa. en olekaan ennen käynnyt public cornerissa, mutta voisin mennä uudestaankin kus oli niin kivalta vaikuttava paikka!

käytiin katsomassa maximissa project x, koska se oli ainut joka pyöri niin myöhään. oltiin ainuat siellä salissa! leffu oli ihan sellainen hauska, mutta vähän silti jotenkin plää. semmuinen kreisibailutoujee -meininki ei oo mun juttukaan oikein. ja teki kauhian pahaa kus siellä meni paikat vain paskaksi! ja loppu oli ihan liian lössö. mutta mutta oli kivua nähdä ceetä ennenku se lähtee mun synttäreiden alla brittein saarelle (petturi!!)

tähän asti oonkin sitten, ylläripylläri, höpötellyt jiin kanssa :--) tekisi mieli vaan ihkuttaa ja ajatella ja suunnitella kaikkea somaa, mutta ei saa ennenku ollaan tavattu, ainakaan. ja se tekee mut toisaalta hurjan iloseks mutta toisaalta taas surulliseksi, kun se kertoo pitävänsä musta tosi paljon. koska ei vielä saa!! mä en haluu myöntää täysin mitä mä tunnen. ennen oikeata elämää. koska en haluu ees ajatella sitä, että jos se ei pidäkään musta, kuinka kiusallista siitä olis ajatella mitä kaikkea se on mulle söpöillyt :--( tai että se ajattelee mun olevan jokin kauhea kauhea, joka on huijannut sitä jotenkin ja onkin joku miehenkipeä manaatti
 
äääää. en osaa taas kirjuttaa tähän aikaan kus aivo nukkuu