samuli putro on jees

kotopuolessa taas. käytiin isossa kaupassa muzin ja siskon kanssa ja sain vähän ostatettua itselleni juttuja kus mun oma rahatilanne näyttää tällä hetkellä vähän surulliselta.. jee! vakavat keskustelut siskon kanssa hiustenhoitotuoteosastolla on korvaamattomia. jatulee hyvä mieli jotenkin kun saa uusia juttuja (=hammasharja, shampoo, kasvovesi, hiuslakka..). kai mussakin pieni materialismionnellisuus lymyää

tajusin sitten täällä, että jätin läppärini kotsaan vahingossa. voi cackel. no pääseepäs hetkeksi tähän koneelle rauhassa näpyttelemään tätä, kun nuo kattovat telkkaa

kauhia kun on tulossa kaikenlaista ja en osaa taas yhtään hahmottaa. pitäisi varmaan kirjoittaa käsin paperille, että saisin jostain kiinni.. nyt on siis jo vappu ma-ti, joka tuli jotenkin hurjan nopeasti. sitten ke-to yönä on mun ensimmäinen harjottelupäivä töissä, to-pe toinen. sit pitäiskin sumplia miten hommailen noi mun synttärikahvitukset vanhuksille.. joka tapauksessa pitää varmaan käydä maalla isiä moikkaamassa sillon ensi vkloppuna. muzi lupasi pitää täällä ne kahvitukset ja ne on sitten varmaan ma, ti tai ke. asiaa hankaloittaa se, kun tarvisin auton vklopuksi lainaan ja muzilla on kuoro tiistaina. hmmh. voisikohan ne olla sitten maanantaina ja sitten olisin yön ja tiistai-iltana kun muzi tulee töistä ajelisin kotsaan? hmm. nojuu sitten jii saapuu jonain kauniina päivänä siinä, perjantaina on pariisin kevään keikka ja lauantaina mun ja ärrän juhlat. su-ma yönä somasti ensimmäinen työvuoro, hui

jaaha, ärrän pupuliinin haukku on kuulemma meillä illan hoidossa ja oli kussu olkkarin lattialle, vaik oli just käynny lenkillä......... onneks en oo himassa hehhe. mutta voi parkaa, sille tulee vauvoja niin kai vähän rakko reistailee! hihii vauvahauvoja. niitä näkyi ultrassa kuulemma olikse 5-6 eikä kaikkia edes näkynny!! somaa

iiiiiiiih on kyllä kyllä nyt jännät ajat meneillään. jotenkin oon tullu viel varmemmaks ja luottavaisemmaks jiin suhteen. kuin joku voi olla niin ihana!! ja jaksaa mua kun ulisen ja epäilen ja kaikkea. ja tykätä musta kun oon ihan tyhmy. voin puhuu sille jotenki mistä vain ja luottaa siihen. en voi ymmärtää! mut silti oon sitä mieltä, että se on ihan liian varma kaikesta ja ihan liikaa katsoo tulevaisuuteen. en voi olla ajattelemati sitä, että mun tuurilla joku vitsin kohtalo on sitä mieltä, että tän kuuluu mennä reisille tai jotain. ääh. päivä kerrallaan pliiis! mut silti oon hirveen iloinen tästä kaikesta ja todella toivon kaiken menevän toivotulla tavalla. hmmmmh. tekisi mieli kauheasti kirjoittaa mutten osaa

sisko lähtee mummin kanssa maanantaina toscanaan, oon aika sairaan jelly sekä puddy. no toivottavasti lähettävät mulle kortin sieltä!

loppuun vielä vähän pientä nostalgiointia kus tänään tuli tieto, että tikut tulee taas talvella suomeen käymään. pakko kai munkin liput hommata.. katoin youtubesta nuita pvitä. aika superia. ei täs mitään. hehe. omgomgomgteruki