oon ollut tässä kipiänä, pois töistä to-pe ja tämän maanantain. on kuumetta, huimaamista, pahaa oloa ja semmuista. tänään kävin hakemassa terkkarista (ihan yksin!!) sairastodistuksia sun muita ja ne mun pilsut. joutuu niiden aloittamista odottamaan ensi kuuhun, plääh. mutta innolla odotan millaisia vaikutuksia niistä tulee! toivottavasti en ainakaan lihoaisi paljoa (paitsi tisseistä)

tänään sain myös kaksi puhelua:
1. mahdollisista töistä!! hain siis autoilevaksi posteljooniksi yöjakeluun. sieltä soitti sitten joku tosi kivan oloinen täti ja kutsui käymään sielä toimistolla huomenna klo 13:30, katsomaan karttoja tms. m-mitä, kuulosti ihan kuin hän olisi jo palkkaamassa mua! hihii hui! tuli niin superhyvä mieli sen jälkeen. pääsen pois tuolta harjoittelusta ahdistumasta! ja saan ehkä hitusen enempi masiakin! joka on ansaittu työllä!
2. sossusta joku mummeli soitti ja taas siellä ollaan vähän sekaisin eikä oikein osata.. olisi varannut mulle jotain aikaa "juttelemaan", mutta sitten selvitin miten olen työharjottelussa ja huomenna menossa työhaastatteluun.. hän oli vähän vaikeana siellä ja mussutti joistain asioista ja sitten lopuksi päätyi siihen ettei tarvitsekaan varata mitään aikoja, ja että soittaa mulle touko-kesäkuun vaihteessa "mitä kuuluu". jaaha..

sitten olen tutustunut netissä yhteen tosi kivaan poikaan :--) mua vähän epäilyttää, että tässä käy niinku aina mulle käy. ja kun ollaan kuitenki erilaisia.. ;__; ei sitä tiedä tosin ennenku on nähnyt oikeassa elämässä. mutta se saa vielä odottaa!

jotenkin ylipäätään sellainen hyvä olo yleisesti. varmaan kun ei tarvitse vielä stressata töihin heräämistä. huh!
pitää nauttia tästä